Wie geht es �berhaupt weiter mit CS? Das Problem zwischen CS 1.6 und CS:Source besteht immer noch. Die einen, legen mehr Wert auf Gamefeeling und Professionalit�t, die andern auf Grafik und Design. Die L�sung wie bereits vor einiger Zeit angek�ndigt: CSPROMOD, Eine Mischung aus CS 1.6 und Source, die beiden Spielertypen zu F�ssen liegen sollte.
Lange jedoch hat man von cspromod nichts mehr geh�rt. B�se Vermutungen liessen behauten, dass das Projekt cspromod gestorben sei, nicht zuletzt weil auch die homepage www.cspromod.com lange Zeit down war.
Doch nun...
Die Meldung:
Nachdem viele Hürden genommen wurden, werden am (Montag, den 15. Januar), die ersten offiziellen Counter-Strike Pro Mod Maps zum Download bereit gestellt.
Vorerst sind folgende Maps verfügbar:
- csp_dust2
- csp_inferno
- csp_nuke
- csp_train
Der Beta Release basiert auf CS:Source, und weist das Gameplay von Counter-Strike 1.6 auf, bei weitaus höheren FPS Werten als in der Source Version.
Die bekannte amerikanische Source Liga CEVOlved.com wird die Maps in ihrer dritten Saison in ihren Mappool aufnehmen.
Doch wie grosse Hoffnungen können wir uns wirklich machen? Immerhin ein Schritt richtung Zukunft, jedoch kommen vorerst nur die Maps und auf weiteres müssen wir warten....Die Hoffnung bleibt bestehen!
Quellen:
Video:
Bilder:
inferno:
![inferno](http://img231.imageshack.us/img231/9983/cspromod15nf.jpg)
nuke:
![nuke](http://img231.imageshack.us/img231/5540/cspromod62ac.jpg)
----[14/20 Punkte]----
![](img/design/spacer_3.gif) |
n1 news...
vergesset cspromod jetzt scho! valve wird klage i reiche! meinsch du chasch do eifach code chlaue???
de best isch eifach no sie bruchet meh als 2 jahr fast bis ma en beta version chunt =S
zitat vom bi0 (cvarblock entwickler): wemmer w�ki intensiv dra arbeitet und ahnig het brucht mer 1-3 m�net f�r beta version und 6-7 f�r d final version!
das projekt isch f�r en arsch! sry d maps sind mit em source mapeditor gmacht! und di� beta version isch eifach genau d source engine! das isch de gr�sst witz!
de n�chst patch und dfinal version chunt 2015!
einfach dieser Satz ist schon unterste Schublade... CSS ist ein ANDERES Spiel mit anderem Movement, anderes Aiming, usw.
Langsam denke ich mir, das Valve dieses Spiel nicht als Counter-Strike Source rausbringen h�tte sollen, sondern mit irgendeinem anderen Namen der nichts mit CS zu tun hat... dann w�rden die Leute merken das es nicht das gleiche Spiel ist.
Allerdings muss man auch sagen, dass es der Evolutionsschritt von CS ist und war: CS1.5 wird zu CS1.6 (alle unzufrieden, scheiss 1.6, etc.) wird zu CS:S
will jetzt nicht alles aufz�hlen, aber wieviele haben CS1.6 zuerst gehasst, weil es ANDERS ist?
Aber d maps sind besser.. hoffe source wird uf die maps force...
viellicht unterst�tzt valve jo promod^^
chance isch aber ziemli mickrig hani ds gf�hl ;-)
@8 (CSS ist ein ANDERES Spiel) naja movement und aiming u grafik si anders, aber s prinzip isch ja genau z gliche und was wetsch 2 spiel ha wo genau ums gliche g�nd? Musch eifach au ehrlech gse das 1.6 bessers movement u aiming het...u drum ja find ich de satz nid so falsch! aber das isch mini sicht vo dere sach.
vergesset cspromod jetzt scho! valve wird klage i reiche! meinsch du chasch do eifach code chlaue???
Da w�re ich mir gar nicht so sicher. Immerhin basiert der Mod auf der Source Engine. Sollte sich der Promod durchsetzen, w�rde dies sicher zu einem Anstieg der verkauften HL2-Exemplare f�hren. Ich kann mir vorstellen, dass einige 1.6 Spieler noch nicht im besitz von HL2 sind.
Andererseits will Valve ja derzeit die ingame-Werbung ins Spiel bringen. Das diese bei einem Mod jedoch nicht so leicht eingef�gt werden kann, sollte klar sein. Aus diesem Grund w�re eine Klage durchaus realistisch.
Die Tatsache, dass nun ein neuer (und wohl auch sehr f�higer) Hauptentwickler das Projekt CSP �bernommen hat, stimmt zuversichtlich. Aber wie immer kann man nur abwarten und Tee trinken...
also s'video: http://video.google.fr/videoplay?docid=-7469097962833257743
isch n�d schlecht...mhm...aber da chasch grad soguet 1.6 spiele, isch ja kein unterschied meh usser das d'map chli detailricher isch...also wayned das mod ja voll ab ^^
sie m�sstet sich halt all ah die neu engine gw�hne aber das gad kei 3m�net!
ich meine was isch besser werbig im game? oder en neui engine mit de alte maps?
de gr�sst fehler wer aber wenns die maps i jedere liga ben�tzet... das wer �de =/ will de_dust2 im source styl isch besser... guet isch asichts sach...
Nur findi d Ussag "die andern auf Grafik und Design" chli seehr �bertribe.. ich glaub keine gamet source nur well d grafik guet isch... sicher isches en wichtige faktor.. w�r mir source aber vom gameplay n�d passe w�ris wohl aun�d spile...
wenn eifach es riese bild vo wwf oder suscht some fuck verein uf de map isch.. cha das scho iritiere... oder so uf dust2 en intel werbig -.- weisch wie chunt das ine... eifach en blaui werbig.. guet au wieder asichts sach
@edsplash da gib ich dir recht! de satz st�rt mi au ziemli! als news schrieber s�tt mer neutral bliebe... vorallem betrifft das au admins...
isch viellicht au sehr hilfreich, kasch s�ga: i decka intel bombplatz, oder: de letzt isch im ATi-Graben ;D
---
aber interessante news! w�r wirklich naais
und w�ge besser wen source nid als cs cho w�r, die ganz scheiss flameri wos immer git isch ja nur usdem entstande das source 1.6 het selle abl�se oder setts immer na das isch de meiste 1.6 spieler halt g�ge strich glofe oder laufts immer na wenn s�rtig ussage ch�me 3 m�net zocksch mit dere engine de heschs dine :/. und de pro mod brucht sicher na es zitli und ober den au w�rkli das alles umsetze cha wo versproche wird ma gucke :)
guet ich bin au ned d� best comment schrieber ^^ aber zum gl�ck sind comments was anderes als news...
edit:
em di� ussag das css s�ll 1.6 ersetzt isch vo valve cho und das isch au de sinn und zwech gsi aber das sie hend au ned mit dem grechnet das so viel bi 1.6 bliebet....
@Fubar ich ha ja n�t g�g troim aber cspromod wird ni� cho und wennds chunt gits en fetti aklag vo valve.. will das verbote isch spielcode z chlaue und s game um zschriebe.... css isch ned open source oder so... =)
Ch�nte me villicht scho anderst usdrucke aber musch ja au nid so schlimm ufneh...
bzw. no �bis woni gse han:
source
http://video.google.fr/videoplay?docid=5749347268083027916
Ich chanmer guet vorstelle, dass wenns �pis wird mit CS Promod, das de Mod is Steam ufgnoh wird und wennmer HL2 hed, dassmers chan suuge.
sit det h�t sich einiges g'�nderet
s�sch m�esst ja da fasch no e eigete client usecho...oder ebe e eigete MOD
*edit* oke, nach em video isch es klarer worde ;)
Dr mori het scho alles gsait...
D'frog isch eher �b die entwickler das �rnscht gno h�nd, odr eifach druck uf valve h�nd welle mache...
Will e �ngl�ndr und e pol (ok ch�nt mi t�sche mit de nationalit�t) h�nd mol so us fun nuke vom 1.6 in source importiert, models, waffe etc. au... isch 3 wuche gange...
I mein design etc. isch jo nid s'grosse problem, eher dr netcode...
Ich bin fescht �berz�gt das die type valve h�nd welle n�rve wills sie so wenig an source mache...
W�ge dere aklag... w�r duet valve entsch�dige... cs promod s�tt jo gratis si (odr t�sch ich mi do?), also ich glaub es wird nie e final version g� ussr (falls w�rkli bruchbar isch -> netcode, etc.) sie w�rdes an valve verkaufe und valve w�rds publishe, e anderi l�sig seh ich nid das valve ihri aklag nid mache w�rd.
und cs isch au nid heilig gsi am afang also psst...
valve wrid die so was vo pwne^^ wird ihen richtig fett cash g�,den entwicklet sie es neus cs :P
und ja...source het maybe geileri grafik etc..etc..etc..und nix g�ge sourcler..abr
1.6 isch und bliebt eifach s geilste^^
und ich denke mer CSSler spieled CSS w�gem andere Gamplay und Grafik isch w�rkli
nebesach.
Mfg Bruce
PS: Ich denke dIdee vom Promod isch zwar genial, nur denki das das eher Kontraproduktiv isch
ich suech ma de link de erkl�rt dir gnau was du istelle musch und was au esl obli. isch... und den seisch du okay source isch usgreift ;)
Die gr�ssti herusforderig im CS 1.6 isch s'beherrsche vum z�mmespiel vu Recoil und Movement. Im CS:S isch die Herusforderig d�tlich eifacher und das isch definitv nit d'Richtig wo es e-Sport game s�tt ischloh, so zeichne sich die Grosse e-Sport Spiel (Quake, WC3, Starcraft) dodurch us, dass selbst nach Johre no viel Ruum zur Witerentwicklig und individuelle Verbesserig vorhande isch.
Mitm arQon isch uf jede Fall �pper dehinter wo si Handwerk verstoht und mit dr Source Engine isch e solidi Grundlag vorhande.
CSpromod wird sich nur ch�nne duresetze wenn die viele grosse Problem wo CS:S bim Release (das isch e Beta Version gsi, meh nit) gha het bereits usgmerzt sind. CS (bzw HL1 Engine) het viel zit und vor allem chuum/kei Konkurrenz gha und het sich somit so abartigi sache wie e ex_interp Bug problemlos ch�nne erlaube. Die zite sind definitiv vrbi.