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CS PRO MOD coming? cs 
12.01.2007 09:33 - VALLEYcala candineN  
Wie geht es �berhaupt weiter mit CS? Das Problem zwischen CS 1.6 und CS:Source besteht immer noch. Die einen, legen mehr Wert auf Gamefeeling und Professionalit�t, die andern auf Grafik und Design. Die L�sung wie bereits vor einiger Zeit angek�ndigt: CSPROMOD, Eine Mischung aus CS 1.6 und Source, die beiden Spielertypen zu F�ssen liegen sollte.

Lange jedoch hat man von cspromod nichts mehr geh�rt. B�se Vermutungen liessen behauten, dass das Projekt cspromod gestorben sei, nicht zuletzt weil auch die homepage www.cspromod.com lange Zeit down war.

Doch nun...

Die Meldung:

Nachdem viele Hürden genommen wurden, werden am (Montag, den 15. Januar), die ersten offiziellen Counter-Strike Pro Mod Maps zum Download bereit gestellt.
Vorerst sind folgende Maps verfügbar:

          - csp_dust2
          - csp_inferno
          - csp_nuke
          - csp_train

Der Beta Release basiert auf CS:Source, und weist das Gameplay von Counter-Strike 1.6 auf, bei weitaus höheren FPS Werten als in der Source Version.

Die bekannte amerikanische Source Liga CEVOlved.com wird die Maps in ihrer dritten Saison in ihren Mappool aufnehmen.

Doch wie grosse Hoffnungen können wir uns wirklich machen? Immerhin ein Schritt richtung Zukunft, jedoch kommen vorerst nur die Maps und auf weiteres müssen wir warten....Die Hoffnung bleibt bestehen!

Quellen:

Video:

Bilder:

inferno:

inferno

nuke:


nuke

----[14/20 Punkte]----


1 2 >
0 pts #1: Cani  @ 12.01.2007 09:39
gogogogo Promod

0 pts #2: EoEEfeu.cH  @ 12.01.2007 10:16
Es w�r halt scho geil... aber sobalds usechunnt wird valve se aaklage.. ma l luege was passiert.. aber i denke promod het die positive sache vo beidne spiel.. i denke das wird supper, wenns usechunnt...

n1 news...

0 pts #3: KERNNOODLES- @ 12.01.2007 10:41
i finds au es geils projekt. bi gspannt wies sich spielt.

0 pts #4: Blond @ 12.01.2007 10:45
ich mein das sind ja au die wichtigste 4 maps wos git wenn das ja zum pro game gmacht isch bruchts n�d meh maps

0 pts #5: WASHIROMANN- @ 12.01.2007 11:14
ne ich will das n�d :-(

0 pts #6: eSor .mori  @ 12.01.2007 11:18
em z n�chst ma bitte chli neutral schriebe danke! schisst mi langsam ah mit euchne diskreminierig� g�g source!

vergesset cspromod jetzt scho! valve wird klage i reiche! meinsch du chasch do eifach code chlaue???

de best isch eifach no sie bruchet meh als 2 jahr fast bis ma en beta version chunt =S

zitat vom bi0 (cvarblock entwickler): wemmer w�ki intensiv dra arbeitet und ahnig het brucht mer 1-3 m�net f�r beta version und 6-7 f�r d final version!

das projekt isch f�r en arsch! sry d maps sind mit em source mapeditor gmacht! und di� beta version isch eifach genau d source engine! das isch de gr�sst witz!

de n�chst patch und dfinal version chunt 2015!

0 pts #7: kokiiibohne @ 12.01.2007 11:45
ja bis das projekt mal released wird, vor allem bi dene maps.. gits sicher source waffe und source spielgf�hl oder? ;) nur dmaps sind eifach anderscht.. oder verstahni das falsch?

0 pts #8: SoH.ch |Wichu  @ 12.01.2007 11:47
Die einen, legen mehr Wert auf Gamefeeling und Professionalit�t, die andern auf Grafik und Design

einfach dieser Satz ist schon unterste Schublade... CSS ist ein ANDERES Spiel mit anderem Movement, anderes Aiming, usw.

Langsam denke ich mir, das Valve dieses Spiel nicht als Counter-Strike Source rausbringen h�tte sollen, sondern mit irgendeinem anderen Namen der nichts mit CS zu tun hat... dann w�rden die Leute merken das es nicht das gleiche Spiel ist.

Allerdings muss man auch sagen, dass es der Evolutionsschritt von CS ist und war: CS1.5 wird zu CS1.6 (alle unzufrieden, scheiss 1.6, etc.) wird zu CS:S
will jetzt nicht alles aufz�hlen, aber wieviele haben CS1.6 zuerst gehasst, weil es ANDERS ist?

0 pts #9: EoEEfeu.cH  @ 12.01.2007 11:47
#6 Word

Aber d maps sind besser.. hoffe source wird uf die maps force...

0 pts #10: ev!l @ 12.01.2007 12:11
gosu :)

0 pts #11: ev!l @ 12.01.2007 12:17
cspromod`gleich cs 1.7 ...

0 pts #12: [deleted] @ 12.01.2007 12:22
Die einen, legen mehr Wert auf Gamefeeling und Professionalit�t, die andern auf Grafik und Design
word ;D

0 pts #13: keNto // knt` @ 12.01.2007 12:28
cs promod w�r a geili l�sig, sch�ni grafik mit geilem gamefeeling

viellicht unterst�tzt valve jo promod^^
chance isch aber ziemli mickrig hani ds gf�hl ;-)

0 pts #14: ieS|mat1  @ 12.01.2007 12:37
das chunt nit gut

0 pts #15: VALLEYcala candineN   @ 12.01.2007 12:43
Die Hoffnung bleibt :)

@8 (CSS ist ein ANDERES Spiel) naja movement und aiming u grafik si anders, aber s prinzip isch ja genau z gliche und was wetsch 2 spiel ha wo genau ums gliche g�nd? Musch eifach au ehrlech gse das 1.6 bessers movement u aiming het...u drum ja find ich de satz nid so falsch! aber das isch mini sicht vo dere sach.

0 pts #16: KERNNOODLES- @ 12.01.2007 12:43
am schluss chunts vilich so use dass d'1.6 spieler uf promod umstiege, und d'sourcler wiiterhin source spiele ^^

0 pts #17: GODp9ke @ 12.01.2007 12:52
promod ftw!! das wird 1.6 und source abl�se!! ^^

0 pts #18: eesteo @ 12.01.2007 12:55
em z n�chst ma bitte chli neutral schriebe danke! schisst mi langsam ah mit euchne diskreminierig� g�g source!

vergesset cspromod jetzt scho! valve wird klage i reiche! meinsch du chasch do eifach code chlaue???

Da w�re ich mir gar nicht so sicher. Immerhin basiert der Mod auf der Source Engine. Sollte sich der Promod durchsetzen, w�rde dies sicher zu einem Anstieg der verkauften HL2-Exemplare f�hren. Ich kann mir vorstellen, dass einige 1.6 Spieler noch nicht im besitz von HL2 sind.

Andererseits will Valve ja derzeit die ingame-Werbung ins Spiel bringen. Das diese bei einem Mod jedoch nicht so leicht eingef�gt werden kann, sollte klar sein. Aus diesem Grund w�re eine Klage durchaus realistisch.

Die Tatsache, dass nun ein neuer (und wohl auch sehr f�higer) Hauptentwickler das Projekt CSP �bernommen hat, stimmt zuversichtlich. Aber wie immer kann man nur abwarten und Tee trinken...

0 pts #19: z9k @ 12.01.2007 13:11
omg, viel zu sch�ne, detailreiche grafik f�r cs... nicht zu gebrauchen xD

also s'video: http://video.google.fr/videoplay?docid=-7469097962833257743

isch n�d schlecht...mhm...aber da chasch grad soguet 1.6 spiele, isch ja kein unterschied meh usser das d'map chli detailricher isch...also wayned das mod ja voll ab ^^

0 pts #20: eSor .mori  @ 12.01.2007 13:13
die best l�sig wer eifach vo esl das sie en neu liga ufmachet wo nur cs promod maps gspielt werdet und den ch�ndet all 1.6 spieler wechsle uf source und die liga joine und hetet kei low fps!
sie m�sstet sich halt all ah die neu engine gw�hne aber das gad kei 3m�net!

ich meine was isch besser werbig im game? oder en neui engine mit de alte maps?

de gr�sst fehler wer aber wenns die maps i jedere liga ben�tzet... das wer �de =/ will de_dust2 im source styl isch besser... guet isch asichts sach...

0 pts #21: VALLEYcala candineN   @ 12.01.2007 13:15
die Werbig isch doch wayne :) engine vo 1.6 w�r halt n1

0 pts #22: [deleted] @ 12.01.2007 13:17
naja.. luege was chunnt !

Nur findi d Ussag "die andern auf Grafik und Design" chli seehr �bertribe.. ich glaub keine gamet source nur well d grafik guet isch... sicher isches en wichtige faktor.. w�r mir source aber vom gameplay n�d passe w�ris wohl aun�d spile...

0 pts #23: eSor .mori  @ 12.01.2007 13:31
@CANDINEN ich glaube paar clans wird die werbig scho ziemli st�re!

wenn eifach es riese bild vo wwf oder suscht some fuck verein uf de map isch.. cha das scho iritiere... oder so uf dust2 en intel werbig -.- weisch wie chunt das ine... eifach en blaui werbig.. guet au wieder asichts sach

@edsplash da gib ich dir recht! de satz st�rt mi au ziemli! als news schrieber s�tt mer neutral bliebe... vorallem betrifft das au admins...

0 pts #24: keNto // knt` @ 12.01.2007 13:34
also werbig w�rd glaub nid so st�ra...

isch viellicht au sehr hilfreich, kasch s�ga: i decka intel bombplatz, oder: de letzt isch im ATi-Graben ;D

0 pts #25: KERNNOODLES- @ 12.01.2007 13:36
er hets bestimmt ned b�s gmeint...vilich eifach chli falsch usdr�ckt...mir ischs aber au ufgfalle ;)

0 pts #26: H.eXc|dataCore @ 12.01.2007 13:38
"Gamefeeling und Professionalit�t, die andern auf Grafik und Design" mp_lachhaft 1 cl_niveau -100!
---

aber interessante news! w�r wirklich naais


0 pts #27: fubar  @ 12.01.2007 13:49
klaaar meh fps im source und ich stiege sofort um , liet ja nur a dem ^^.
und w�ge besser wen source nid als cs cho w�r, die ganz scheiss flameri wos immer git isch ja nur usdem entstande das source 1.6 het selle abl�se oder setts immer na das isch de meiste 1.6 spieler halt g�ge strich glofe oder laufts immer na wenn s�rtig ussage ch�me 3 m�net zocksch mit dere engine de heschs dine :/. und de pro mod brucht sicher na es zitli und ober den au w�rkli das alles umsetze cha wo versproche wird ma gucke :)

0 pts #28: eSor .mori  @ 12.01.2007 13:53
jaa chan sie aber mehr s�tt halt scho luege was mer schribt.
guet ich bin au ned d� best comment schrieber ^^ aber zum gl�ck sind comments was anderes als news...

edit:
em di� ussag das css s�ll 1.6 ersetzt isch vo valve cho und das isch au de sinn und zwech gsi aber das sie hend au ned mit dem grechnet das so viel bi 1.6 bliebet....

@Fubar ich ha ja n�t g�g troim aber cspromod wird ni� cho und wennds chunt gits en fetti aklag vo valve.. will das verbote isch spielcode z chlaue und s game um zschriebe.... css isch ned open source oder so... =)

0 pts #29: VALLEYcala candineN   @ 12.01.2007 14:20
ja ha nid gmeint das source es scheiss engine u movement het ...aber isch halt nid so wie 1.6. 1.6 isch halt w�rkli chli professioneler mit aiming u.s.

Ch�nte me villicht scho anderst usdrucke aber musch ja au nid so schlimm ufneh...

bzw. no �bis woni gse han:

source

http://video.google.fr/videoplay?docid=5749347268083027916


0 pts #30: rovster @ 12.01.2007 14:35
mori... scho mal �pis vo SDK gh�rt? Ich glaube ned...
Ich chanmer guet vorstelle, dass wenns �pis wird mit CS Promod, das de Mod is Steam ufgnoh wird und wennmer HL2 hed, dassmers chan suuge.

0 pts #31: fraenK`sN  @ 12.01.2007 15:31
das video isch vom april 2005 ;)
sit det h�t sich einiges g'�nderet

0 pts #32: VALLEYcala candineN   @ 12.01.2007 15:34
iu cha scho si bi nid so source erfahre ;) has nu per zuefall gse

0 pts #33: tee @ 12.01.2007 15:57
was i nid ganz begriffe. Mit de Maps ellei isch es ja nid gmacht - w�eu de spielsch eifach cs:s uf vereifachte Maps (wie 1.6 map) aber z gameplay, aiming etc. blibt ja n�r CS:S m�ssig oder?
s�sch m�esst ja da fasch no e eigete client usecho...oder ebe e eigete MOD

*edit* oke, nach em video isch es klarer worde ;)

0 pts #34: fubar  @ 12.01.2007 15:59
han au nid gschriibe dases nid vo valve cho isch. ja isch mer scho klar das valve das nid eifach so dulde w�rd denks aber die promod entwickler w�rdet sicher na mit ihne in konktakt tr�tte. wenns den mal was hend zum zeige ^^

0 pts #35: EoEMighteR  @ 12.01.2007 16:41
cs promod :P

Dr mori het scho alles gsait...

D'frog isch eher �b die entwickler das �rnscht gno h�nd, odr eifach druck uf valve h�nd welle mache...

Will e �ngl�ndr und e pol (ok ch�nt mi t�sche mit de nationalit�t) h�nd mol so us fun nuke vom 1.6 in source importiert, models, waffe etc. au... isch 3 wuche gange...

I mein design etc. isch jo nid s'grosse problem, eher dr netcode...

Ich bin fescht �berz�gt das die type valve h�nd welle n�rve wills sie so wenig an source mache...

W�ge dere aklag... w�r duet valve entsch�dige... cs promod s�tt jo gratis si (odr t�sch ich mi do?), also ich glaub es wird nie e final version g� ussr (falls w�rkli bruchbar isch -> netcode, etc.) sie w�rdes an valve verkaufe und valve w�rds publishe, e anderi l�sig seh ich nid das valve ihri aklag nid mache w�rd.

0 pts #36: /Tobi @ 12.01.2007 16:43
@ mori dis momentane css isch nu�chtern betrachted au e beta :D und das nach wievill jahr...

0 pts #37: EoEMighteR  @ 12.01.2007 17:22
@ tobi abr du muesch au gseh das in sache source scho viel gmacht worde isch, also die richtig beta vo source isch anderscht beta gsi...

und cs isch au nid heilig gsi am afang also psst...

0 pts #38: *Sly @ 12.01.2007 18:08
bla bla...scheiss uf promod..

valve wrid die so was vo pwne^^ wird ihen richtig fett cash g�,den entwicklet sie es neus cs :P

und ja...source het maybe geileri grafik etc..etc..etc..und nix g�ge sourcler..abr

1.6 isch und bliebt eifach s geilste^^

0 pts #39: frutta @ 12.01.2007 18:38
jo mal chli uuffrisch�... isch doch geil =)

0 pts #40: ArroW.Bruce  @ 12.01.2007 18:48
Ich glaube eher das en paar 1.6ler uf de Promod umstiege werded, da es ja meh nach 1.6 �hnelt, aber ich glaube chum das CSSler uf de Promod umstieged, ich meine s�sch ch�nntemer grad go 1.6 spele
und ich denke mer CSSler spieled CSS w�gem andere Gamplay und Grafik isch w�rkli
nebesach.

Mfg Bruce

PS: Ich denke dIdee vom Promod isch zwar genial, nur denki das das eher Kontraproduktiv isch

0 pts #41: chopp0riz0r  @ 12.01.2007 19:48
ich fends genial...ech fende engine vom source vell geiler als 1.6 und dmaps vo 1.6 fend ich na derber als source also werd ich, wenns mal offiziel werd, secher umstiige xD

0 pts #42: eSor .mori  @ 12.01.2007 23:05
naja ich meine wer das movie det ernst nimmt wo postet worde isch.. isch en idiot! beta version.. lueg ma d models ah ;) ch�pf g�g f�hre min liebe ;) s�ll mer �bis w�ki geils zeige wies h�t usgseht!

ich suech ma de link de erkl�rt dir gnau was du istelle musch und was au esl obli. isch... und den seisch du okay source isch usgreift ;)

0 pts #43: VALLEYcala candineN   @ 13.01.2007 04:03
glaubet u meinet chli viel :)

0 pts #44: eSor .mori  @ 13.01.2007 11:05
aso mit usgriift meini das hitbox problem wos i de beta version gha hend... sobald i de link gfunde ha ;) gsehsch das es besser worde isch =)

0 pts #45: [deleted] @ 13.01.2007 11:08
naja promod w�r eigentlich n�d e schl�chti idee... s gameplay etc. vo 1.6 is source integriere isch eis... aber mer ch�nnti sicher d waffe d models ect redesigne... demit de mod au was hergit

0 pts #46: VALLEYhempor . inaktiv @ 13.01.2007 13:03
freu mi scho =) gseht scho mal zw�lfezw�nzg mal besser als source uus..

0 pts #47: COW-tz @ 14.01.2007 04:27
Gseht ja nett us. S'wichtigste sind ganz klar d'Recoil patterns, die sind im CS:S schiinbar ziemlich simpel usgfalle.
Die gr�ssti herusforderig im CS 1.6 isch s'beherrsche vum z�mmespiel vu Recoil und Movement. Im CS:S isch die Herusforderig d�tlich eifacher und das isch definitv nit d'Richtig wo es e-Sport game s�tt ischloh, so zeichne sich die Grosse e-Sport Spiel (Quake, WC3, Starcraft) dodurch us, dass selbst nach Johre no viel Ruum zur Witerentwicklig und individuelle Verbesserig vorhande isch.

Mitm arQon isch uf jede Fall �pper dehinter wo si Handwerk verstoht und mit dr Source Engine isch e solidi Grundlag vorhande.

CSpromod wird sich nur ch�nne duresetze wenn die viele grosse Problem wo CS:S bim Release (das isch e Beta Version gsi, meh nit) gha het bereits usgmerzt sind. CS (bzw HL1 Engine) het viel zit und vor allem chuum/kei Konkurrenz gha und het sich somit so abartigi sache wie e ex_interp Bug problemlos ch�nne erlaube. Die zite sind definitiv vrbi.

0 pts #48: /Tobi @ 14.01.2007 11:44
checksch di� ironie :D es wird sich scho entwickle gr�schte problem vom e-sport liit under anderem bide turnierf�hige games und das chan CS egal i welere form n�m useriss�.

0 pts #49: oPe'X @ 15.01.2007 19:58
keep it on 1.6 mann !!!!!!!!!

0 pts #50: VALLEYhempor . inaktiv @ 15.01.2007 20:58
http://www.giga.de/tv/esports/00135928_cspromod_maps_erschienen/

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