"Counter-Strike: Condition Zero"-Eigentümer werden es bereits bemerkt haben, wenn sie heute ihr Steam starteten. Es gab wiedermals ein umfangreiches Update seitens VALVe. Eigentlich nichts Besonderes, doch sieht man sich das Changelog an, fällt auf, dass eine Veränderung sich markant auf das Gameplay auswirken könnte.
... - HE grenades no longer damage players through walls and other obstacles - HE grenade damage and radius increased by 50% (to account for new behavior) ... |
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Auf deutsch heisst das, dass die Granaten in Zukunft keinen Schaden mehr durch Wände hindurch verursachen werden, der Radius der HE Explosiun allerdings um 50% vergrössert wird. Anzunehmen ist, dass diese Änderungen auch mit dem nächsten Patch für CS1.6 eingeführt werden, da das Gameplay bisher eigentlich in beiden Spielen gleich gehalten wurde.
Das gesamte Changelog findet ihr unter mehr.
| | COUNTER-STRIKE: CONDITION ZERO:
Added de_truth_cz Added de_corruption_cz Improved accuracy of the player hitbox Improved bot knife fighting logic Improved bot behavior when all 32 player slots are filled Improved bot_auto_vacate behavior Improved behavior of footstep sound when jumping to a different surface type Improved behavior of weapon animations when switching weapons Improved behavior of brass ejection in relation to player's velocity Improved how smoke grenades come to rest Improved sv_restart behavior (limit is increased to 60 seconds) Improved hint message overwriting behavior Improved closed shield behavior Improved famas burst mode firing (matches the visuals) Improved display of locations shown under the radar Improved behavior of cycler_sprites on subsequent rounds (chickens on cs_italy, cs_italy_cz) Improved shield hitbox to be more accurate Improved behavior of team_say HE grenades no longer damage players through walls and other obstacles HE grenade damage and radius increased by 50% (to account for new behavior) HE, smoke, and flashbang crosshairs are now the same size Switching to the C4 or grenades no longer masks AWP firing sound Old-style menus can now choose Milita & Spetsnaz Crosshair doesn't show at round restart if a player has the shield closed Server prints team and player info in the console for chat messages
COUNTER-STRIKE: CONDITION ZERO DELETED SCENES: Added previously unreleased missions Fastline, Sandstorm, and Pipe Dream
HLTV: Addressed split packet issue (found by Luigi Auriemma)
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| | Link: Steam
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entlech !!
fäut numä no ds verbesserte verhaute vo de chickens ... bis itz si ihri müglechkeite ja chli igschränkt .. und das scho sit 5 jähr :D
naja, man wird schauen müssen...pendelt sich sicher wieder ein!
das mit HE find ich noch nice
Hmm me söt mal bi de CS spieler es update mache denn sit 5 jahr sind die am ume Jammere. hmm "Improved behavior of update Flaming" wär no nice! Und das grad für alli spieler nid nume für CS!
ah du kennsch ne au häts nid denkt......
und denne hetti no gern, das me en schwarze screen berchunnt, wenn mr eine e waffe aschiesst ;/