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| C&C 3 Patch 1.06 | | 17.07.2007 21:33 - Knecht |
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Electronic Arts hat heute den Patch 1.06 für "Command & Conquer 3: Tiberium Wars" veröffentlicht. Knapp 150 MB wiegt der Patch, behebt dafür aber auch viele, nervige Bugs und "Cheats".
Einheiten oder Gebäude werden nicht mehr länger unverwundbar, sollten Sie mit erzwungenem Feuer eines mit Railguns ausgestatteten Mammut-Panzers belegt werden.
Des Weiteren wurde das Problem der Verbindungsabbrüchen gelöst. Viele User hatten lieber ihren PC zum Absturz gebracht oder Disconnected, bevor es zu einer Niederlage kam, die dann in ihrer Statistik aufgetaucht wäre. Geschieht nun ein Disconnect im Spiel, wird dies in den Statistiken beider Spieler vermerkt. So hat man also in Zukunft ein kleines Kennzeichen dafür, ob der Gegner ein fairer Verlierer ist oder ein feiger Disconnecter.
Changelog Version 1.06
- This patch for Command & Conquer 3 changes the way that disconnect stats are recorded during ranked and unranked online matches, addresses a critical exploit, and fixes a number of other bugs.
Tracking Disconnects
- Changed the way that disconnects are reported. Now, whenever the game detects that a disconnect has occurred in a 1v1 match, both players are awarded a disconnect stat -- neither player is given a win or loss stat.
Exploits
- Fixed an exploit that caused any unit or structure to become invincible if force-fired upon by a Mammoth Tank that had been upgraded with Rail Guns.
Other Bugs
- Fixed a bug that caused the Nod Cloaking Field power to deduct up to 6,000 credits from the Operations Center. The power now correctly deducts 3,000 credits.
- Fixed a bug that allowed players in the online lobbies to /tell and /invite users that had marked them to be ignored.
- Players can no longer send /tell messages to other players as observers during a multiplayer match.
- Fixed a hang that occurred when users typed /friend or /invite without a corresponding name
- Quelle
- EA.com
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Naja... hauptsach paar bugfixes...
Zues�tzlich isch d`1v1 Ladder reseted worde, mal luege wer sich jetzt so f�respielt ;)
http://www.gamecity.ch/link/external/?link=http://ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/CNC3_patch106_german(StandardEdition).exe