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![](img/picturecache/155826.png) | CS:Source Update | | 25.02.2005 02:30 - Hurdy ![](/img/picturecache/160116.gif) |
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Wie VALVe über seine Steam News bekannt gegeben hat, wird es für Counter-Strike: Source morgen ein grösseres Steam Update geben. Neben der nur für Public-Spiele geeigneten Geiselbefreigungsmap cs_compound, wird erfreulicherweise auch eine neue Version von de_train im Update enthalten sein, welche auch in den gamersNET Source 2on2 Cup nachträglich eingefügt wird.
Daneben gibt es Bugfixes für Bots und eine Erweiterung des Radars, mit der es möglich sein soll, die eigene Position in der Karte anzuzeigen.
*** UPDATE ***Das Update wurde soeben freigegeben. Verändert wurden unter anderem auch die Hitboxen, ausserdem wurde ein Fix für den Overview Bug eingebaut - welcher allerdings erfordert, dass man fadetoblack aktiviert. Das insgesamt sehr lange Changelog findet ihr unter Mehr.
Links: » Originalnews von VALVe
Counter-Strike: Source * New hostage resuce map cs_compound * Added Source version of de_train * Upgraded version of the CT player model * Location names are shown in radio/team chat, and under the radar * Server tickrate can be specified with -tickrate * Added radio command aliases * Added mp_humanteam cvar [any | ct | t] (forces human players onto specified team � useful for humans vs bots) * Added new �match� mode for bot_quota -- If bot_quota_mode = �match�, bot count = (human count) * bot_quota * Bots no longer automatically follow humans (bot_auto_follow now defaults to 0) * Bots are balanced before humans with mp_autoteambalance * Bots can open simple +use doors * Bots change their names to match the prefix when bot_prefix changes * Several improvements to bot behavior when paths become blocked -- solves problems specific to cs_havana * Bots won�t throw grenades if something is blocking their throw * Bots are better at only breaking objects that are in their way * Fixed bug where a bot occasionally �dithered� rapidly between two or more targets without firing bot_kick and bot_kill console commands use the bot's base name without the bot_prefix de_piranesi - bots avoid the breakable crates better. * A bomb exploding just as the round restarts no longer kills players at the start of the next round * Grenades being thrown when the player dies no longer disappear * Increased mp_limitteams bounds to 0-30, where 0 will disable this functionality * Players� arms and hands can be hit by bullets now * Target ID font is proportional, and it doesn't become resize incorrectly after a resolution change * Overviews don't show player locations when mp_fadetoblack is on * Players with spaces in their names can be selected in the spectator GUI * Observers can change their name at round restart * Throwing a grenade right at round restart no longer results in holding a �ghost� grenade viewmodel at respawn
Source Engine * Fixed a bug where snd_mixahead was not working properly. Should fix some sound popping problems for certain sound hardware when running at a low framerate * Added support for a new surround sound buffering technique that streams six discrete channels instead of using DirectSound3D. Use snd_digital_surround in the console to enable this. This allows for support of Dolby Digital 5.1 on nForce2 hardware * Allow mp3 playback at rates other than 44100Hz. This was requested by the MOD community
Master Server Query Protocol * Added a challenge number to A2S_PLAYER and A2S_RULES server queries * setting "sv_enableoldqueries" to 1 (default) allows old style (no challenge/response) queries to work. By default queries don't require a challenge number for clients on the same B class network, change "sv_allowlocalquery" to 0 to disable this functionality * Changed A2S_INFO server query to require the string "Source Engine Query" appended to the end of the query packet.
Half_life 2: Deathmatch* Fixed model exploit that would allow players to select an invalid player model * Added weapon type to server log |
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jedefall hani immerno etlichi bugs bi dem game bim starte usw..
hoffentlich stirbts :/
jetzt na nuke und inferno teh pls
geil esch das mer nümme under de zug chan
aber trotzdem schad isch source so kacke ;D
und uebrigens, wer schribt shco am dunschtig zmits i de wuche news am 4 am morge???
hurdy arbetslos oder ferie? oO
und industrie settings isch haut meischtens graulech...
suscht, map gseht easy uus
muess necher wieder de inst. u so :S suckt resp. 1on1 HLDM2 ?!? :D
usserdem stört diä grafik nur unnötig ^^^^
ehm ich weisses vu giga games, dete hends map ahspellt, usserdem hets alte train viel meh details gha, und isch ned grau überecho
weniger grau übere cho?
hesch du gamma chli höch gha?
liebe train
ps. ohhhh ich spille css nöd wills nur 1 model pro siite git --> behindi
ps. ohh ich spiele cs 1.6 nöd wills meh als eis Model pro Site git, sondern wills verdammt nomol ca 500mol besser isch!
source söt mal nomal updatet werde, und zwa all grafike (map + models) uf max 16 farbe reduziere, alles bewegliche (tonne und all andere müll) entferne, all erhebige und pseudo-stägeli (gleis etc) entferne, himmel weg, all waffe und items wo sit 1.0 erstellt worde sind wieder entferne, netcode vo 1.3, movement vo b5.2
goht da vilich?oO
-steam
+won
bis dahin.. wayne + hf allne source fans
es isch eifach viel besser.
Uf dene Screenshots chunnt me jedefalls sicher under d züg, und bi de schine lauft me wohl eifach drüber....
JA ICH BI AM HÜLE!
am drüü ufem schuelhuusplatz?
nix da slouch, obe am 11i hinger em bahnhof !
grad so deftig mit schlagring und so? süsch ischs mr ds längwilig ;( i chum schliesslich vo de bieler bronxX
mer kunt nüme under züg, mer kann zwar une durreschüsse, aber ned une durre krüche ...
zum glück gami nüme^^ süsch müüssti den glich no uf source umstiege..