Passwort vergessen
Registrieren
  + 
gnet Welcome back!
rest SESF - Clan Ambassador...
cs Valve entwicklet Count...
rest SESF - IeSF 2011 World...
rest SESF - Benjamin Küry ...


CS:Source Update cs 
25.02.2005 02:30 - Hurdy  
Wie VALVe über seine Steam News bekannt gegeben hat, wird es für Counter-Strike: Source morgen ein grösseres Steam Update geben. Neben der nur für Public-Spiele geeigneten Geiselbefreigungsmap cs_compound, wird erfreulicherweise auch eine neue Version von de_train im Update enthalten sein, welche auch in den gamersNET Source 2on2 Cup nachträglich eingefügt wird.

Daneben gibt es Bugfixes für Bots und eine Erweiterung des Radars, mit der es möglich sein soll, die eigene Position in der Karte anzuzeigen.


*** UPDATE ***
Das Update wurde soeben freigegeben. Verändert wurden unter anderem auch die Hitboxen, ausserdem wurde ein Fix für den Overview Bug eingebaut - welcher allerdings erfordert, dass man fadetoblack aktiviert. Das insgesamt sehr lange Changelog findet ihr unter Mehr.

Links:
» Originalnews von VALVe
Counter-Strike: Source

* New hostage resuce map cs_compound
* Added Source version of de_train
* Upgraded version of the CT player model
* Location names are shown in radio/team chat, and under the radar
* Server tickrate can be specified with -tickrate
* Added radio command aliases
* Added mp_humanteam cvar [any | ct | t] (forces human players onto specified team � useful for humans vs bots)
* Added new �match� mode for bot_quota -- If bot_quota_mode = �match�, bot count = (human count) * bot_quota
* Bots no longer automatically follow humans (bot_auto_follow now defaults to 0)
* Bots are balanced before humans with mp_autoteambalance
* Bots can open simple +use doors
* Bots change their names to match the prefix when bot_prefix changes
* Several improvements to bot behavior when paths become blocked -- solves problems specific to cs_havana
* Bots won�t throw grenades if something is blocking their throw
* Bots are better at only breaking objects that are in their way
* Fixed bug where a bot occasionally �dithered� rapidly between two or more targets without firing
bot_kick and bot_kill console commands use the bot's base name without the bot_prefix
de_piranesi - bots avoid the breakable crates better.
* A bomb exploding just as the round restarts no longer kills players at the start of the next round
* Grenades being thrown when the player dies no longer disappear
* Increased mp_limitteams bounds to 0-30, where 0 will disable this functionality
* Players� arms and hands can be hit by bullets now
* Target ID font is proportional, and it doesn't become resize incorrectly after a resolution change
* Overviews don't show player locations when mp_fadetoblack is on
* Players with spaces in their names can be selected in the spectator GUI
* Observers can change their name at round restart
* Throwing a grenade right at round restart no longer results in holding a �ghost� grenade viewmodel at respawn


Source Engine

* Fixed a bug where snd_mixahead was not working properly. Should fix some sound popping problems for certain sound hardware when running at a low framerate
* Added support for a new surround sound buffering technique that streams six discrete channels instead of using DirectSound3D. Use snd_digital_surround in the console to enable this. This allows for support of Dolby Digital 5.1 on nForce2 hardware
* Allow mp3 playback at rates other than 44100Hz. This was requested by the MOD community


Master Server Query Protocol

* Added a challenge number to A2S_PLAYER and A2S_RULES server queries
* setting "sv_enableoldqueries" to 1 (default) allows old style (no challenge/response) queries to work. By default queries don't require a challenge number for clients on the same B class network, change "sv_allowlocalquery" to 0 to disable this functionality * Changed A2S_INFO server query to require the string "Source Engine Query" appended to the end of the query packet.


Half_life 2: Deathmatch
* Fixed model exploit that would allow players to select an invalid player model
* Added weapon type to server log



1 2 3 >
0 pts #1: Jacki3  @ 24.02.2005 04:11
geill freu

0 pts #2: [deleted] @ 24.02.2005 04:25
naja.. hetti si lieber cs source FERTIG an'd lüt brocht mit de maps dezue..
jedefall hani immerno etlichi bugs bi dem game bim starte usw..
hoffentlich stirbts :/

0 pts #3: eL~slup @ 24.02.2005 05:41
Gits eigentlech scho meh aus 1 Model pro site? I ma das game gar nid alo i däm zueschtang wies itze isch...

0 pts #4: q.e.d.charas @ 24.02.2005 06:48
göt doch au go gräne :)

0 pts #5: m4`puitoN  @ 24.02.2005 06:54
ÄNDLICH train!

jetzt na nuke und inferno teh pls

0 pts #6: VALLEYcala candineN   @ 24.02.2005 07:01
gset hammer us!

0 pts #7: nAut!c @ 24.02.2005 07:20
nei gseht ned so geil us. efeugänglich und de ander chli doppelgang gsäng hässlech us. eifach graui beton textur und süscht nüt.

geil esch das mer nümme under de zug chan

0 pts #8: schnaiky_ @ 24.02.2005 07:23
juhuuuuuuuuu de_train! :> <3!!! entlich häts schiene ^^ so hammer ((:

aber trotzdem schad isch source so kacke ;D

0 pts #9: reakt'sh1tc a t @ 24.02.2005 07:48
grafik machts noed uus.
und uebrigens, wer schribt shco am dunschtig zmits i de wuche news am 4 am morge???
hurdy arbetslos oder ferie? oO

0 pts #10: Fresi @ 24.02.2005 07:54
gseht verdammt fett us

0 pts #11: troNic ______/ @ 24.02.2005 08:16
ne map gseht langwilig us, eifacht grau alles, scheisse isch dast nüme under züg kasch goh ;(

0 pts #12: Fresi @ 24.02.2005 09:03
vo wo weisch das me nüm unger züg cha? :-/

und industrie settings isch haut meischtens graulech...

0 pts #13: [DL]BeMaC  @ 24.02.2005 09:05
isch de bug scho behobe das weme HL2 + css inst. das meh im 1.6 netpack error u so het wen ja chanis sogar game :S

0 pts #14: marX^  @ 24.02.2005 09:10
yeah nice !

0 pts #15: MickeY @ 24.02.2005 09:12
ahahah BeMaC mach das de chasch game mir müesse die huere liga owne (training??)

suscht, map gseht easy uus

0 pts #16: [DL]BeMaC  @ 24.02.2005 09:21
i chas game
muess necher wieder de inst. u so :S suckt resp. 1on1 HLDM2 ?!? :D

0 pts #17: A N D I  @ 24.02.2005 09:22
seht seehr nice us... wen doch nur nid sones shice gameplay hetti ;(

0 pts #18: schnaiky_ @ 24.02.2005 09:33
es isch viel zschwär :S cs 1.6 isch um einiges liächter
usserdem stört diä grafik nur unnötig ^^^^

0 pts #19: [deleted] @ 24.02.2005 09:36
ohni hinderlischtigi eco's under de züg :(

0 pts #20: troNic ______/ @ 24.02.2005 09:56
jo, train isch eifacht nüt ohni under züg krüche.

ehm ich weisses vu giga games, dete hends map ahspellt, usserdem hets alte train viel meh details gha, und isch ned grau überecho

0 pts #21: Fresi @ 24.02.2005 10:24
z alte train meh details?
weniger grau übere cho?
hesch du gamma chli höch gha?

0 pts #22: VALLEYcala candineN   @ 24.02.2005 10:39
die do gset scho n1 us ;D

liebe train

0 pts #23: [deleted] @ 24.02.2005 10:46
CS 1.6 >>> CS:S

0 pts #24: nAut!c @ 24.02.2005 10:48
agree #23

0 pts #25: VALLEYcala candineN   @ 24.02.2005 10:49
agree2 #23

0 pts #26: Icemoor  @ 24.02.2005 10:50
ahhhh wieso isch das game nur so guet

0 pts #27: silent`Goldi  @ 24.02.2005 11:15
*freu*

0 pts #28: bigfr0g  @ 24.02.2005 11:17
was es git no lüüt die spilled 1.6? :D

ps. ohhhh ich spille css nöd wills nur 1 model pro siite git --> behindi

0 pts #29: [deleted] @ 24.02.2005 11:29
was es git lüt die es unfertigs game spieled?

ps. ohh ich spiele cs 1.6 nöd wills meh als eis Model pro Site git, sondern wills verdammt nomol ca 500mol besser isch!

0 pts #30: Icemoor  @ 24.02.2005 11:31
gsehsch biggie, es gid nu so b00ns

0 pts #31: [deleted] @ 24.02.2005 11:33
^^ wieder was zum dra gwöhne wemmer immer ade schine hängeblibt =D

source söt mal nomal updatet werde, und zwa all grafike (map + models) uf max 16 farbe reduziere, alles bewegliche (tonne und all andere müll) entferne, all erhebige und pseudo-stägeli (gleis etc) entferne, himmel weg, all waffe und items wo sit 1.0 erstellt worde sind wieder entferne, netcode vo 1.3, movement vo b5.2
goht da vilich?oO

0 pts #32: Icemoor  @ 24.02.2005 11:37
ich hoff es nid

0 pts #33: [deleted] @ 24.02.2005 11:42
uh, ganz vergässe,
-steam
+won

0 pts #34: [deleted] @ 24.02.2005 11:49
jup...

0 pts #35: [deleted] @ 24.02.2005 12:08
bidde nid cho mit "lauf der zeit" "apasse" "flexibel si" .. okay, dadrüber chömmer denn striite wenn valve de steamservice für 1.6 abgschalte het ;-)
bis dahin.. wayne + hf allne source fans

0 pts #36: Icemoor  @ 24.02.2005 12:14
nei muess i ai nid
es isch eifach viel besser.

0 pts #37: Hurdy   @ 24.02.2005 12:22
#20: Das bi giga isch chum die Version vo valve gsi.

Uf dene Screenshots chunnt me jedefalls sicher under d züg, und bi de schine lauft me wohl eifach drüber....

0 pts #38: yankeeforcebLK  @ 24.02.2005 12:36
ach fahr doch zur höll scheiss source!
JA ICH BI AM HÜLE!

0 pts #39: xsq.Astatine @ 24.02.2005 12:47
ZeÄs eispunktsächs und nix anders!

0 pts #40: [deleted] @ 24.02.2005 12:47
wie wärs mitemne hahnekampf zwüsche 1.6 und css spieler? inaktivi sind schiedsrichter!

am drüü ufem schuelhuusplatz?

0 pts #41: q.e.d.charas @ 24.02.2005 12:52
nix da slouch, obe am 11i hinger em bahnhof !

0 pts #42: Icemoor  @ 24.02.2005 12:52
kk

0 pts #43: A N D I  @ 24.02.2005 13:05
#41: 24.02.2005 12:52 charas


nix da slouch, obe am 11i hinger em bahnhof !


grad so deftig mit schlagring und so? süsch ischs mr ds längwilig ;( i chum schliesslich vo de bieler bronxX

0 pts #44: [deleted] @ 24.02.2005 13:17
haha schlagring. wer will chan für das spektakel es siibner iise und en putter usleihe

0 pts #45: A N D I  @ 24.02.2005 13:50
i nime eifach mi 45er mit :)

0 pts #46: troNic ______/ @ 24.02.2005 13:56
hurdy, es isch die offiziell version gsie vu valve....

mer kunt nüme under züg, mer kann zwar une durreschüsse, aber ned une durre krüche ...

0 pts #47: troNic ______/ @ 24.02.2005 13:58
uf de screens gseht zwar so us als öb mer durre cho würd, aber dem isch ned so :D

0 pts #48: pOcKa` inaktiv @ 24.02.2005 15:33
hegyi du boon, PE abgschickt?

zum glück gami nüme^^ süsch müüssti den glich no uf source umstiege..

0 pts #49: xpd.czpore  @ 24.02.2005 15:43
weltklass... chunt guet :]

0 pts #50: VALLEYcala candineN   @ 24.02.2005 16:15
haah PE freaks muss de kack au mache ;D

Kommentar verfassen
0-50/1011 2 3 >
Um einen Kommentar verfassen zu k�nnen, musst du registriert und eingeloggt sein.


  + 
Thu, 25.Sep.2014
Welcome back!
Mon, 26.Sep.2011
IeSF - Teilnehmer am I...
Sun, 25.Sep.2011
SESF - Clan Ambas...
Sat, 13.Aug.2011
Valve entwicklet ...
Thu, 04.Aug.2011
SESF - IeSF 2011 ...
Wed, 06.Jul.2011
SESF - Benjamin K...
Wed, 23.Mar.2011
Shutdown der ESL ...
Mon, 07.Mar.2011
WCG mit 9 Diszipl...
Sun, 06.Mar.2011
Trackmania - Bina...
SESF - Clanbase N...
Thu, 03.Mar.2011
thisisesport.ch o...
Wed, 12.Jan.2011
SESF - Clanbase N...
Tue, 11.Jan.2011
Online-Befragung - Use...
Wed, 29.Dec.2010
Lock and Load LAN-Part...
SESF - Clanbase N...
Mon, 27.Sep.2010
WCG 2010: Der dri...
Thu, 23.Sep.2010
E-Sports Arena im...
CTRL+ALT+DELETE 1...
Mon, 13.Sep.2010
WCG 10: Die Schwe...
Fri, 10.Sep.2010
WCG 10: Die Publi...
Sun, 05.Sep.2010
WCG 10: National ...
IRONFORGE GAMING mit n...
rmN ist der gNET ...
Sat, 04.Sep.2010
gNET Paysafecard ...
Wed, 01.Sep.2010
Binary Evasion st...
Tue, 24.Aug.2010
SESF - IeSF-Challenge ...
Sun, 22.Aug.2010
gNET Paysafecard ...
Mon, 16.Aug.2010
SESF - IeSF Quali...
Thu, 12.Aug.2010
SESF - Warcraft 3...
Sun, 08.Aug.2010
SESF - Qualifikat...
Sat, 07.Aug.2010
JustPlay geschlossen
skilled.ch schüttet C...
Thu, 05.Aug.2010
*UPDATE* DELL E-S...
Thu, 29.Jul.2010
Butterlan 7 - Okt...
Sat, 24.Jul.2010
GameCulture - Rea...
Thu, 03.Jun.2010
Best of the Rest ...
Wed, 26.May.2010
Start der 4Players Liga
Mon, 24.May.2010
Starcraft 2 End o...
Wed, 12.May.2010
skilled.ch SC2 Beta Tu...
Fri, 07.May.2010
DotA League künd...
Tue, 04.May.2010
Starcraft 2 kommt
Sun, 02.May.2010
EPS Alpen CS:S: S...
Tue, 20.Apr.2010
eSports Yearbook ...
Sat, 17.Apr.2010
Eins, Zwei und Dr...
Tue, 13.Apr.2010
EPS Alpen CS:S: D...
Sun, 11.Apr.2010
Matura-Arbeit - Umfrag...
Medienbericht - G...
Mon, 05.Apr.2010
EPS Alpen CS:S: Der 6....
Sun, 04.Apr.2010
ENC 2010 - CS:S: Die S...
ENC 2010 - WC3: Schwei...


Render duration: 0 s / MySQL: 5 Querys


Hosting: hostplanet.ch

Designchuchi gamersNET